Vi har länge jobbat med att skapa koncept och design för prisade SiteVisionwebbar som exempelvis sh.se, tyreso.se och strangnas.se. Nu tar vi steget fullt ut att bli partner för att kunna erbjuda en helhetsleverans inklusive utveckling av själva webben.
Bilden från vänster: Johan Nilsson – Försäljning/Marknadsansvarig SiteVision, Mikael Engström – Delägare/Digital strateg Advant samt Erik Stenman – Försäljningschef SiteVision.
Advants drivkraft har hela tiden varit att skapa webbar som ger effekt och som skapar en så bra användarupplevelse som möjligt. Vi vill göra det enkelt för besökarna att göra rätt. Just enkelhet är ett ledord som gjorde att vi fick upp ögonen för SiteVision som plattform. Ett kraftfullt CMS som samtidigt är enkelt att använda. Därför tog vi steget fullt ut nu under 2020 och blev partner till SiteVision.
– Vi är jätteglada att Advant satsar på SiteVision och blir silverpartner. Deras spets inom digitala upplevelser med användaren i fokus och varumärkesbyggande design som skapar resultat passar perfekt i vårt partnernätverk. Redan idag delar vi flera kunder och vi ser fram emot att fortsätta leverera moderna och värdeskapande lösningar tillsammans, säger Erik Stenman, försäljningschef på SiteVision.
När många börjar med tekniken sätter Advant användarupplevelsen först och sedan fokuserar vi på tekniken. Eftersom SiteVision har många färdiga funktioner kan vi lägga mer kraft på UX och design.
– Vi ska bli bäst på att skapa riktigt bra användarcentrerade webbar med SiteVision som plattform, säger Mikael Engström delägare i Advant och som ansvarar för SiteVisionsatsningen.