Advanture är tillbaka i ny kostym

Advants insikts- och utbildningsplattform Advanture återlanseras i nytt format den 21 oktober. 

– Vi har lyssnat och gör innehållet mer lättillgängligt helt enkelt, säger Richard Hall, marknadsansvarig på Advant.

Pause now - Advanture
Advanture bjuder dig som arbetar med marknads- eller kommunikationsfrågor på chefs- eller ledningsnivå på vägledning, verktyg, strategier, rådgivning och personlig utveckling. Programmet har varit och kommer även under hösten att vara helt kostnadsfritt, men vad blir nytt? Advants marknadsansvarige Richard Hall berättar: – Vi kommer att satsa på webinarier i stället för förinspelat material som det varit tidigare. Det blir frukostseminarier till att börja med, så får vi se hur responsen blir. Vi hoppas också på bra dialoger och fler frågor eftersom vi inte gör Advanture för oss själva, utan för de som behöver navigera i det digitala och till stor del nya kommunikationslandskapet vi står inför. Tidigare har man behövt skapa ett konto för att kunna komma åt materialet, men nu blir det i stället mer lättillgängligt. – Precis! Vi vill prova om webinarier är rätt väg att gå, om det är ett enklare sätt att ta del av informationen. Sedan vill jag också tillägga att vi inte kommer att plocka bort det tidigare materialet, det är fortfarande väldigt aktuellt och högkvalitativt, säger Richard. Första webinariet hålls 21 oktober – mer information och anmälan hittar du här.

Nyhetsbrev